Sunday, April 22, 2007

Saya Suka

Saya berasa sungguh mengantuk pada waktu ini, tetapi saya tidak mahu tidur lagi, kerana saya sudah tidur lebih daripada mencukupi pada hari ini.

Seperti hari-hari minggu yang lain, saya telah menghabiskan masa saya menonton dokumentari-dokumentari bagi menambah ilmu pengetahuan am yang mungkin akan menjadi penting suatu hari nanti. Seperti kata guru bahasa melayu saya, kita harus mengumpulkan informasi sebanyak yang dapat mengenai kejadian-kejadian yang berlaku di sekeliling kita.

Saya suka menonton dokumentari.










OKAY. FINE. I HAVE GOT TO STOP TYPING IN MALAY. I CAN NOT FIND ANOTHER WORD I CAN USE IN THAT POST. BUAHAHAHAHA. THIS IS AMUSING. YEAH, MY FRIEND DARED ME TO MAKE A POST IN MALAY, SO HERE YOU GO.

One question, what is "event" in malay?

No comments: